Mätta...

Så var denna dagen över. Jag tror jag övermatade min sambo då han blev dömätt och trött som en gnu.
 
Nej, jag vet inte hur trött en gnu kan vara och jag vet inte heller om de ens är trötta? Nej jag vet att man inte kan vara dö-mätt? Hur går det ihop liksom?
 
Hur som helst. Efter att vi ätit och så, så hoppade S in i duschen och sen la vi oss på soffan, klockan blev åtta, Emil gapade i gåstolen. Då menar jag inte gapa som i "jag vill härifrån" utan mer, "jag har kommit på att jag kan skriiiiika såhär jobbigt så därför så gör jag det" - å herregud säger jag bara.
 
Strax efter nio låg Sebbe i sängen och Emil strax där efter. Bara jag vaken, som vanligt ;) Men inte gör väl det något. Jag får pata med min fina bästa vän. Som förövrigt dissade mig nyss för att hennes blivande man skulle kolla något på datorn. Vilken dissare.
 
Kort om våran dag. Emil har sprungit runt i gåstolen mest hela dagen nästan. Sovit lite, ätit lite och vi tog även en liten sväng in till stan för att handla blommor och ingredienser som saknades för att fullfölja min trerätters.
 
Maten uppskattades och här bjuder jag i alla fall på två små bilder. Ena - blom"buketten" jag köpte till Sebbe och andra - kladdkakan. Kul.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Jävligt taskigt av han att dröja sådär ju :P

Underbart inlägg, skrattar som en tok :D <3

Svar: Hahah jaaa, elakt! ;p Hihihih! <3
Evelina Fahlström

2013-06-18 @ 22:33:04
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0