25e maj 2013

Har spenderat min halva dag här hemma och att storhandla medans andra halvan av dagen spenderades hos svärföräldrarna där grabbarna höll hus mestadels i garaget och mamman jobbade. Jag fick nöja mig med att rulla vagn för att hålla Emil nöjd och frysa pga. dumma vindar. Ja för det om solen var framme så vart det ju aldrig varmt, piss skit.
 
Sebbe är kvar där, dricker öl med vänner. Emil försöker somna, men han verkar inte vilja - jag ger mig inte. Bara ett problem, jag ska sova nu! Håll tummarna på att han somnar han också så jag får sova.
 
Imorgon är det morsdag. Min första. Undrar om någon kommer se till att jag får fira den?
 
Min mamma kommer i alla fall på besök imorgon tillsammans med pappa och en av bröderna. Ska nog köpa hem något gott så jag i alla fall får fira min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0