Emil å griseknoa

Jag vill se Fast & the furious 6 men inte direkt så vi tar med skruttungen på bio! Får snällt vänta ett tag, men jag längtar.
 
Emil somnade halv nio idag förresten, återstår och se hur våran morgon kommer att bli imorgon, höhö ;) Men är man trött så är man. Jag är bara glad så länge han inte håller på och är vaken ända till sena kvällen jämt.
 
Men alltså nej. Som ni märker, har inget att skriva. Bjussar istället på en bild där Emil stirrar ut pappa och säger "får jag inte mer?!" efter att han fick smaka lite grädde från tårtan ;)
 
 
Men nejni, nu ska jag fortsätta prata med Elin och titta på Chicago Fire.
 
Juste: En suddig bild på "Emil och griseknoa" ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Kommer nog snart ut snart så ni kan se den hemma, annars får ni som sagt flörta till er en barnvakt och gå på bio :D <3

2013-05-29 @ 22:49:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0