Kladdkaka i ugnen

Ja, idag sover Emil ute så nu har jag slängt ihop en kladdkaka. Är fortfarande skitsugen på att baka, massa olika saker. Paj, bullar, chokladbollar, ja bl.a. Men nja, nå måtta får det vara ;) Kanske tar det en annan dag.
 
Största anledningen till att jag vill baka är för att fylla frysen med fikabröd och då kan jag ju i alla fall plocka bort chokladbollar och paj direkt för jag vet inte om det är så gott att frysa? Finns ju dock fryst paj i affär? Hm..
 
Nog om bakning. Nu ska jag bara kolla runt lite här på datan och se om tvättmaskinen hinner bli klar innan Emil bestämmer sig för att vakna.
 
Äta själv i pappas famn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0