Solen

 
Visst är det väl skönt när solen håller sig framme hela dagarna? Tråkigt nog är jag väl inte ute allt för mycket ändå, men sen var det ju det - sa jag inte att jag skulle ut och gå så fort vädret blev finare? Jo, så sa jag. Får ta tag i det, haha.
 
Men men, gräsmattan har vattnas även idag, kartongerna har blivit slängde, en tvättmaskin har tvättats och min garderob har rensats så nu är en IKEA kasse redo att slängas iväg. Skönt att få bort sånt som alltid ligger där, tar sin plats, men aldrig används.
 
Emil ligger ute i vagnen och sover på altan, precis som på bilden ovan ^ Men nej, nu ska jag gå ut i köket och se till att det är klart med mat tills min fina älskling kommer hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0