Sommar!

Idag har det känts som sommar ute, helt underbart!
 
Maya var buse och kom aldrig hem under gårdagen och kvällen. De brukar normalt sett springa ut, in, ut, in och så ut och så in för natten, ja - ungefär så. Men igår syntes hon aldrig till och hon ville inte heller komma in för natten. Tänkte att hon kanske skulle sitta här imorse då, gjorde hon det? Nej. Hon syntes inte till under hela dagen. Men lugn bara lugnt, mot kvällningen så kom hon äntligen hem. Lite hungrig och jamig, men annars den samma.
 
Jag och Emil tog en promenad i solen idag och sen har vi vart ute på altan och njutit av värmen. Men annars har vi inte gjort något speciellt. Har velat ta tag i att baka - idag igen - men det blir aldrig av. Jag vill men tänker hela tiden, tänk om Emil blir ledsen mitt i och vägrar blir nedsatt sen. Haha ja, vilka problem.
 
Nu sover alla och jag ska nog snart göra detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0