VARMT!

Idag har det varit sådär suuuupervarmt igen. Grannen kom över för att vi tänkte fika lite, men eftersom att vårat bord stod på tork då vi nyligen oljat in det, så blev det så vi gick över till dom sen istället i alla fall, haha. Vi ville ju hellre sitta ute ;)
 
Väl där så hade jag Emils vagn som han fick sitta i och han var ju mer eller mindre gnällig efter en stund eftersom att det blev SÅ varmt, men efter ett tag somnade han en liten sväng innan han en pyttestund senare vaknade och det droppade svett från nacken på honom. Jag som tänkte att vagnen skulle vara skuggig och så, vem vet - kanske blev det mer som en bastu?
 
Men men, efter att vi käkat lite jorgubbar där ute i solen så upptäckte jag att klockan helt plötsligt var efter fem, så då blev det till att knalla tillbaka till oss (- en dörr bort ;) Alltså bor vi vägg i vägg - haha, lagom långt borta sådär.) för att börja med lite mat.
 
Men nejni. Nu ska jag spela sluta på lite candy-liv sen blir det till att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0