En typisk dag hos familjen Fahlström/Karlsson

En dag (läs: en stund utav en dag) hos oss, kommer här i bilder :)
 

Bus i soffan!

Slänga sig lite.
Kanske ska man gå upp på bordet lite?

Å hej å hå!
Slänga bort kudden...
Å upp i soffan.
Ännu mer buuuus
Ops, där trilla jag lite..
Nej, nu går jag ner.
Kanske ska man gå en sväng?
Japp, så blev det!
Ops, nu trillar jag igen....
Äta leksak..
Äta annan leksak..
Kast med leksak..
Bita mamma lite. Snäll son va?
Mamma säger att jag inte får vara här, HAHA!
Okej då, jag backar...
Men mamma, flyttar du bordet måste jag ju går ner...
Så jag kan busa vidare med bordet också liksom..
Kast med tv-dosa..
Vad ska jag nu hitta på?
Jihoooo, klättra gå-vagn!
Nej fasen så tråkigt det var!
 
Tack för visat intresse :)
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Hahha jag dör! :D
Mer sånna här inlägg!

Puss!

Svar: Hahah säger du det så ;) Ska försöka, lovar! :D Puss!
Evelina Fahlström

2013-11-14 @ 19:52:24
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Oj vad stor han blivit! Grattis på ett års dagen! :)

Svar: Ja, tiden går fort! :) Han tackar!
Evelina Fahlström

2013-11-16 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0