Går du snart?

I helgen har vi tjoat och tjimmat så fort Emil gått två-tre steg när jag ställt honom med ett litet avstånd från någonting - t.ex. hans gå-vagn. Men tröttnade fort och blev spagetti.
 
Idag har jag inte testat ställa honom på det viset så mycket utan jag kämpade ju så glatt med att dammsuga gräsfrön och bajs (om ni läste förra inlägget fattar ni ju). Okej, tro inte att jag gjorde det hela dagen så Emil inte fick någon uppmärksamhet, så var ju inte läget såklart.
 
Hur som helst. En gång idag i alla fall, då satt jag vid köksbordet och chattade med Tele2 och Emil sysselsatte sig på golvet. Han tog sin matstol och gick någon bit - det brukar han göra - men sen så släpper han den och tar två steg ut mot ingenting, helt själv! Framsteg ;)
 
Sen på kvällen när vi satt här hemma hela familjen så gick han mot mig flera gånger när jag ställde honom framför mig. Sååå duktig! Och han tycker det är så roligt, han blir ju så lycklig när han märker att han kan! :) Åh, det är så kul att se :)
 
Hur som helst, undrar om han hunnit lära sig gå tills han fyller ett år? Han har fem dagar på sig ;) Haha.
 
Som vanligt måste ni förstå att det inte är någon brådska, han lär sig i sin egen takt!
 
Men nejni, nu tänker jag gosa ner mig hos min älskade sambo ♥
 
Filmsnutt från minikliv finns på min Instagram.
evelinafahstrom heter jag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0