Godnatt

Det jag skulle säga om sängen var detta;
 
I kort version dock.
 
Sänggaveln är inte alls en sån som jag mest av allt vill ha, som jag skrev tidigare önskas en vit. Men då vi som det är just nu inte har plats för två sängbord så är denna den bästa lösningen. Surt att när man betalt, släpat hem och även ställt den som den ska, upptäcker att de (troligtvis) lite diskret har försökt laga en utan "lådorna". Hur? Jo för när jag ska dra ut min låda så vill liksom hela sidan släppa från själva hyllplanen. Ja.. allt kan ju inte vara positivt.
 
Plus på det så luktar vårat sovrum rök nu.
 
Meeen, det försvinner så snart är jag nöjd igen, haha.
 
Annars har jag försökt sälja iväg lite småplock här hemifrån. Gamla små porslinsprydnader och även lite böcker. Allt sägs ska hämtas i helgen så jag håller tummarna på att alla affärer slutförs.
 
På lördag kommer även min bästa med familj och myser hela dagen. Blir god mat, spelande, och helt enkelt bara massa umgås! Ska bli så underbar! :)
 
Men nu ska vi gå och sova här hemma, natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0