Inte ropa hej

Att jag sitter här och skriver när allt går bra med nattningen, då liksom vänder det. För nej, Emil har inte somnat sju och gett mamma och pappa någon egentid på kvällarna.
 
Jag har försökt lägga vid sju, han ligger helt lugnt och bara tittar, tills han drar ut nappen och börjar klättra runt på mig (ja han somnar bara i min famn för tillfället...) Alltså vill han inte sova. Har då gjort så att jag gått upp igen lite senare, säg åtta - men nej då vill han inte heller, sen är klockan halv nio och då är han i princip helt plötsligt övertrött? Liksom hallå? När fan är ungen sovtrött då?!
 
Inte så lätt alla gånger säger jag bara ;)
 
I tisdags blev klockan HALV TOLV! Alltså han skapar sådana jävlans onda cirklar så jag blir tokig. Imorse valde jag därför att sätta alarm och väcka honom, i hopp om att få lite ordning. Men nu tänker jag inte säga mer om hans nattning då det tydligen förstör rutinerna om jag skriver om det här ;)
 
Men nej, nu vaknade plutten så hejsvejs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0