Trötta

Igår hade vi besök av bästa Elin, hennes sambo Jocke och ett av barnen - Eddie. Vi åt god mat, spelade sprl5, skrattade och hade bara väldigt trevligt! Tyvärr fick Eddie feber under kvällens gång så det var ju väldigt synd, stackars plutten :(

Men dom åkte inte här ifrån förrän runt två på natten och sista gången jag kollade på klockan var strax innan fyra. Ops ;)

Tusen tack för igår hörni! ♥

Idag där emot är inte allt lika kul. Sebbe är bakis, jag är trött och Emil har även han varit lite slö så vi har allihopa spenderat största delen av dagen i soffan under täcken. Mysigt! Just nu är Emil igång lite igen och leker på golvet.

Men lite bilder kommer här sen ska jag sluta pilla på telefonen.












Kommentarer
Postat av: Elin=) 21 år och mamma till två små busfrön<3

Tack och tack igen, jag behövde verkligen en stor dos Evve :) ses snart igen när ni har tid:) så fina bilder och vi var bäst på spelen ;)<3

Svar: Ja utan tvekan bäst :D vi får ta oss tid snart :D <3
Evelina Fahlström

2013-11-24 @ 23:16:20
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0