Grattis älskling ♥

Idag fyller mitt stora hjärta 23 år! Grattis älskade du ♥
 
Helgen har varit bra. I fredags så vet ni ju redan vad vi gjort (förra inlägget) och sen när lördagen väl kom så avslutades alla bakverk innan Sebbes familj kom runt 13. Sen runt 16 kom även min familj och det blev babbel, bus med Emil och en massa fikande. Ja, vad annat kan det bli med smörgåstårta, tårta OCH cupcaks/bullar/arraksbollar?
 
Inte lite mätta vi var om man säger så!
 
Hur som helst så tog Sebbes familj med sig lite smörgåstårta hem eftersom att det fortfarande var rätt mycket kvar och igår åt jag och Sebbe upp det sista.
 
Just nu finns någon enstaka cupcake kvar, och en ynka liten tårtbit. Ja arraksbollar också, men dom är köpta så vem bryr sig ;) Frysen är fortfarande full med bullar också för dom var det ingen som orkade äta ;)
 
Nåja, idag har jag och Emil varit in till stan en snabbis, köpte hem en liten present till S och även lite nya kläder till lillskrutt. Just nu ligger han och sover och jag ska passa på att fortsätta njuta av lugnet här i soffan
 
Tre senaste från Instagram.
Lördags. Igår. Idag.
.

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Åh vad sugen jag blev på fika!

Svar: Hihi ;) Du får fixa lite fika då :D
Evelina Fahlström

2013-10-21 @ 14:56:33
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0