Shoppat!

Haha fick precis en kommentar om mitt förra inlägg, var det någon mer som la märke till att inlägget blev publicerat 12:12:12?0 Coolt ;)
 
Hur som helst. Jag och Emil spenderade våran dag i Västerås tillsammans med mormor och morbror, det blev bl.a. IKEA, men även H&M och GinaTricot, så sjukt sällan jag shoppar kläder till mig själv så jag utnyttjade helt enkelt min kära familj så jag kunde leta, prova, betala osv utan att Emil skulle få lida.
 
Detta fick följa med hem, plus ett 4-pack strumpor, hemskt ledsen att jag inte visade bild på dom ;)
 
När vi var inne på IKEA tröttnade Emil på att sitta i kundvagnsstolen så jag satte ner honom i kundvagnen i stället och det tyckte ju han var sååå kul så han stod som på Titanic och tjoade hej vilt så alla i butiken lär ha hört honom, haha!
 
 
Men nej, dags att plocka undan lite efter lillkorvens utröjning han har kört här på golvet och sen ska jag hänga tvätt och krypa till sängs. Godnatter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0