Stå

Just nu ligger Emil och sover (som vanligt ;)) och jag passar på att sitta vid dumburken. Sitter även och väntar på att min familj (barndomsfamiljen ni vet) ska komma på besök. Dock blir det väl inte än på någon timme, men ändå.
 
Igår hände någonting kul. Emil stod själv i några sekunder, istället för att slå sig ner på arslet direkt man släpper honom. Blev helt paff, haha. Dock stod han där och "vinkade" lite smått med handen så troligtvis letade han efter min hand och sen så ba "men vaffan hon har ju släppt mig!" då satte han sig ner.......
 
Idag har han också lyckats stå en gång och en gång till och med gjort "knäböj" hahah! Men nej. Än står han inte utan stöd, lillfegisen :)
 
Men han är fortfarande duktig på sitt klossbyggande. Idag när jag kom ut från toaletten fann jag detta;
 
 
Men nej, dags att koppla in hårddisken å tömma datan på lite bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0