Tomt

Som ni ser blir det lite dåligt med uppdateringar från min sida. Varför? Ja den frågan har ett enkelt svar, våran lillkorv väljer alltid att vakna då jag har tanken på att skriva några rader.

Så vad ni än gör, skyll på Emil, inte på mig :)

Hur som helst så ligger jag just nu i sängen redo för att sova, skrutt ligger i sin och (ja i alla fall den här gången) sover och sambon? Ja han ligger på soffan tvärdöd. Ska pröva ringa honom och se om han vaknar då ;)

Dagen idag har inte bjudit på något speciellt i alla fall, vi är liksom lite isolerade utan min älskade bil... Men snart så, kanske till helgen eller så.

Men nej, dags att ringa Sebbe, sen blir det godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0