Besök

Och så var denna dagen över!
 
Idag har vi hunnit med att handla och tvättat lite. Sen satt vi ute på asfalten och pratat med grannen medans Emil lekte med klick-leksak (en sån man klick-tränar hundar - eller andra djur - med ni vet) och kröp runt där ute, medans vi satt där så brummade John in på parkeringen med sin motorcykel så han slog sig ner en sväng på asfalten han med innan vi sen gick in och fikade lite :)
 
Sen efter att John åkt hemåt så fick jag lov att börja med maten och sen har vi inte gjort så mycket mer. Just nu kollar jag på Hela Sverige bakar medans resterande av familjen ligger och sover.
 
Sitter även och pratar med John på facebook där han försöker få mig att åka med till Elmia i helgen på husvagnsmässa. Börjar väga över mer och mer på att åka med. Sebbe lyckas alltid underhålla sig själv (han ska hem och mecka ;)) på helger så kanske skulle jag och Emil åka med och hitta på något kul :)
 
Ska fundera vidare på det så får vi se :)
 
Sen pratar jag med min fina Elin och så ska fortsätta med det nu!
 
Provsitta motorcykel!
 

Kommentarer
Postat av: Elin :) 21 år och mamma till två små busungar <3

Jaaa, prata med mig :D <3<3

2013-09-12 @ 22:00:05
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0