Fodrat

Idag har jag och Emil tagit en sväng förbi Intersport. Planen vad att kolla efter någon bra höstklädsel till lillkorven.
 
Och idag var ju en passande dag känner jag, det blåser rejält idag så ordentliga kläder börjar behövas, speciellt ett par byxor tycker jag så att Emil kan får krypa runt bäst han vill utan att jag ska behöva tänka på hans små ben som kan bli så kalla och blöta.
 
Hur som helst. Ut från affären kom vi med fodrat regnset och även ett fleeceset som kan vara bra att ha också. Allt i storlek 80 så lite stort är det, men vad gör väl det? ;)
 
Bjussar på Google bilder då jag inte orkar fota :)
 
 
Så nu är mamma Evelina fattig, innan jag ens fått föräldrapenningen, men vad gör man inte för sina barn? ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

åh du hittade något! Fint! :-)

Svar: Ja :D
Evelina Fahlström

2013-09-23 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0