Så var helgen över, redan....

Jaha, helgen svischar alltid förbi. Känns så tråkigt, att Sebbe knappt hinner komma hem innan han måste iväg till jobbet igen. Men så är det när de har mycket och göra, vi håller tummar och tår för att det lugnar ner sig snart!
 
Igår, lördag, så rullade vi i alla fall hem till min bästa vän med familj, vi spenderade hela dagen där med god mat, bus med barn och spel. Jag, Sebbe och Emil var inte hemma förrän två på natten.. Men vi hade supertrevligt och det måste snart göras om tycker i alla fall jag! Hihi :)
 
Bjuder på lite bilder sen trippar jag upp i sängen och kramas med min stora älskling.
 
Emil var finklädd i sin nya skjorta och matchande chinos :)
Eddie hjälper Emil med kexätande ;)
Två av mina absoluta favoriter ♥
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

PUSS PÅ ER <3 Ska definitivt snart göras om :D Så trevligt att ha er alla här <3<3

2013-09-04 @ 21:31:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0