Finland

En finlandsresa närmar sig för mig och Emil. Kan nog hända att jag helt missat att skriva det här, men inte dog väl ni för det.
 
Hur som helst. Måndagkväll far vi. Tillsammans med min mamma och min mormor (Emils mormor och gammelmormor ;)) och vi kommer att vara där under en vecka. Kommer kännas så konstigt, att liksom lämna våran vardag här hemma, våran älskade sambo/pappa får fortsätta sin vardag här hemma, ensam. Men det ska nog gå bra, vi kommer ju trots allt hem igen, hihi.
 
Vad vi kommer hitta på återstår att se. Träffa massa släktingar blir det ju vilket fall, men det blir ju med mamma och mormor som "träffar" dom  med tanke på att jag inte ens kommer förstå ett ord utav vad dom kommer säga, haha!
 
Men nej, nu ska jag runda av här - igen. Bjuder på en bild på min älskade busunge från igår ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0