Helgen

I lördags så kom fina Amanda hit och gjorde oss sällskap. Vi åt grillat kött och potatisgratäng med god sallad till och inte att glömma, vitlöksbröd såklart ;) Det var mums!
 
Resten av kvällen spenderades framför Gladiatorerna och inte så mycket mer.
 
På söndagen böt Sebbe däck på min gammelbil medans Amanda, jag och Emil kollade på, alltid spännande. Sen såldes min bil iväg och därefter tog vi en sväng till affären för storhandling (som förövrigt inte blev så stor den här månaden, haha).
 
Sen åkte vi hem, åt grillad korv till lunch ute i solen som var lika varm som sommarsol nästan. Enormt skönt var det i alla fall!
 
Vid Sex åkte Amanda hemåt och jag och familjen gjorde inte så mycket mer under kvällen. Så såg våran helg ut, väldigt spännande ;)
 
Men nej, nu ska jag läsa lite bloggar, hejsansvejsan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0