Kläder

Idag tog jag och Emil och rullade in till Enköping för att hämta ut paketet med Emils kläder. Lyfte upp en pyjamas och tänkte "satan vad stor?!" men så satte jag på Emil den och fick se att Emil visst var lika stor som pyjamasen så den passade ju bra trots allt ;)
 
Så allt passade bra och tre plagg inför sommaren är också klara eftersom att en t-shirt och två par shorts var med. En keps ska komma senare också men den behöver jag inte bjussa på någon bild på eftersom att det är en exakt likadan som Emil haft tidigare :)
 

Fråga mig inte varför byxorna&strumorna-bilden hamnade på den där ledden.
Men nej, nu måste en blöja bytas känner jag..

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Tuffa kläder :) vad har han för storlek?

Svar: 86 är det på det vi beställt nu :) Lite halvstort på sina ställen men 80 blir för smått så ;)
Evelina Fahlström

2014-04-01 @ 20:12:32
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh va snygg han kommer bli i dem :)

Svar: Såklart ;)
Evelina Fahlström

2014-04-02 @ 19:27:14
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0