Tiden rinner iväg

Nu är vardagen igång igen. Emil går på dagis, jag jobbar och Sebbe jobbar. Blandade känslor faktiskt, såklart väldigt skönt att få komma igång. Men att våran sommar försvann så fort är tråkigt, att lämna Emil på dagis när han gärna myser sig kvar i min famn känns inte heller så bra.
 
Men, desto bättre känns det när jag hämtar honom och han skiner upp och kommer springandes mot mig när han ser mig. Älskade barn ♥
 
Annars då? Kissekatten trivs bra, busar runt, myser och är allmänt söt. Magen den växer på och bebis sparkas och buffas på som bara sjutton. Underbart som attan såklart! Dock har det börjat komma dedär med ömmande under brösten/i revbenen (hur fasen ska jag förklara) och i ryggen då jag sitter för länge, precis som med Emil. Dock kommer det lite senare den här gången tror jag, så det är ju bra ;)
 
Men nej. Nu ska jag runda av, ta någon chokladboll och bjuder på lite bilder från senaste instagramtiden.
 
   
Senaste från idag, busen stal en chokladboll när jag öppnade kylen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0