Back to normal

Idag var jag och Emil förbi en snabbis på jobbet, ja tänk att jag inte kunde hålla mig därifrån längre va? ;) Haha. Nädå, var och hämtade ett linne bara och Emil passade på att gå omkring bland alla kartonger så att jag till och med tappade bort honom, hur illa är inte det? Mellan varven kröp han istället och det resulterade ju i fina byxor....... Smutsgök.
 
Just nu ligger Emil och vilar lite middag och jag har slängt in lite tvätt i maskinen så länge. Vet inte vad vi ska hitta på sen dock. Finns ju inte allt för mycket att göra ;)
 
Det var ju så skönt igår för då hade vi pappan hemma efter halva dagen då han mjukstartade sitt jobb, mysigt det hade varit om vi hade det så jämt :)
 
Men nej, nu ska jag kolla runt lite innan det är dags för buskorven att vakna igen.
 
Grisbebis ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0