Sover

Killarna i mitt liv ligger och sover. Kanske ska tillägga att katterna sover också? Haha. Är rädd att Emil vaknar snart (han brukar vakna några timmar efter att han somnat för natten och somnar om så fort han läggs i våran säng) så jag får snabba på detta inlägg nu innan även jag kryper till sängs.
 
Som jag skrev sist så fick vi besök. Slängde ihop min kladdkaka så fort de kom och den åts tillsammans med grädde och hallon. MUMS! Jag bara älskar hallon!! Enormt gott, hihi ♥
 
De var här några timmar och busade järnet med Emil och det är så kul att dom faktiskt får vara med och se hans utveckling så pass bra som dom får, trots att dom bor ca tio mil ifrån oss.
 
Så fort Emil somnade för natten så hoppade jag in i duschen och sen slog jag igång en film, som jag tråkigt nog fick se själv sen då Sebbe var tvungen att lägga sig. Men men, skönt ändå att få sitta vaken själv några timmar på kvällskvisten. Egentid kan vara skönt ibland det med :)
 
Men nejni, nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0