17 januari 2014

Ännu en vecka avklarad på jobbet. Det känns bra att få komma ut och skatta lite med mina kollegor, men det känns självfallet också konstigt att vara ifrån Emil och komma hem till färdig mat. Men härligt är det ändå, att man kommer hem och fram tittar en Emil och ler och kommer och kramar mig, myspelle ♥
 
I helgen blir det lugnt. Sebbe ska hem och mecka bil imorgon och därefter åker han till några vänner och tar någon öl så han kommer sova kvar där ute. Sen på söndagen så tar jag och Emil också och åker dit för att gratta Sebbes lillebror Jonas som fyllde 15 år i veckan.
 
Funderar på att baka cupcakes och ta med, men vi får se hur det blir med det.
 
En annan rolig sak är att Emil idag är 14 månader, lillplutten växer för fort :)
 
Men nej, nu ska jag runda av och hoppas på att Sebbe snart kommer ner från nattandet med Emil. Ja hör och häpna, han försöker natta istället för att jag alltid ska göra det ;) Framsteg! Höhö.
 

Josefine bjöd på gofika på jobbet igår. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0