Ensamma.

Idag blev det en ledig dag för min del eftersom att Sebbe skulle iväg på kryssning med jobbet. Så nu är han avlämnad i Uppsala och jag sitter och väntar på att min mamma och bror ska komma förbi och umgås lite med mig och Emil.
 
Senare kommer även Amanda, men då menar jag senare. Hon ska nämligen på bio och den börjar först vid åtta ikväll så hon kommer efter det, blir väl lagom att hoppa i säng när hon kommer kanske, men vad gör väl det ;) Haha! Nejdå, lite ska vi nog hinna babbla innan vi slocknar. Sen får vi passa på att umgås resten av helgen och plus på det måste vi ju rulla till Uppsala imorgon och hämta hem fyllkajan = Sebbe. Kul.....
 
Men nej. Nu ska jag diska undan lite i köket då det också behövs ibland.
 
Bild från nyår.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Din karl var en riktig rackare att fara och flänga överallt ;o

Svar: Haha ja men visst är han ;) En liten bus till man har jag.. :P
Evelina Fahlström

2014-01-10 @ 20:30:31
URL: http://Emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0