Sjukstuga

Nu har vi alla tre haft årets första sjukdom. Började med Emil som satte igång med lite hosta som sen övergick i en rejäl förkylning, som förövrigt inte är borta ännu. Han snorar, hostar och är hes men febern har han som tur är sluppit.
 
Dock kan det hända att han började allt för att han mitt i allt också ha fått två tänder. Upptäckte dom efter någon dag och dom är båda uppe exakt lika mycket så dom jävlarna lär ju ha kommit upp precis samtidigt. Stackarn.
 
Men nu är det rätt okej med honom, mest på kvällen/natten det kommer igång. Lite drygt det med visserligen ;)
 
Jag och Sebbe blev lite förkylda varav jag var halvdöd i två dagar :) Men nu är det bra igen.
 
Alltså är det min ursäkt till kass uppdatering här, höhö. Kanske fortsätter det i den riktningen nu då jag imorgon ska tillbaka till mitt jobb. Tjoho! :)
 
Detta blir dock bara för en månad framåt, Sebbe kommer vara hemma med Emil och jag gå ut och jobbar lite. Så första februari blir det normalt igen.
 
Men nej, dags att byta blöja känner jag.
 
Sjukling ute på vandring igår :)
Och sedär, vi köpte oss en begagnad där planen är att vi ska slipa och måla den vit själva. (Kommer det ens bli av?) Det är fasen ett under att jag ens köpte en begagnad då jag är en jag-vill-gärna-ha-allting-nytt-människa ;)
 

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

Vi sa oxå att vi skulle slipa och måla stolen... Så står den fortfarande (1.5 år senare) helt oslipad och omålad ;)
Jaja, kanske blir fin lagom tills lillebror ska använda den, haha!

Svar: Hahah! Sebbe sa det till mig "det här kommer ju aldrig bli av" så kanske är sant det då ;) Men vad fasen, tror det funkar lika bra utan slipning och annan färg också :)
Evelina Fahlström

2014-01-07 @ 12:08:15
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Låt inte stolen vara för länge, då blir det aldrig av 😉
Den skulle bli skitsnygg i vit!

Svar: Haha ja vi får se hur det blir med det ;) Den finns ju och köpa ny i vitt, men då kostar den ju sisådär 1400kr extra ;)
Evelina Fahlström

2014-01-07 @ 21:34:36
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0