Barnfritt födelsedagsfirande

Som jag skrev sist så hämtades Emil tidigare från dagis (förskolan jag veeet!) och sen dess har han lite då och då haft feber, allt från något på 37 upp till 39. Inga superhöga siffror men ändå så att han varit lite hängig mellan varven.
 
Igår lämnades han dock hos mormor och morfarn eftersom jag och Sebbe skulle åka på fest - ja det var ju inte igår... Elins Jocke fyllde nämligen 24 i veckan så de skulle ha lite födelsedagsfest för honom. Så vi åkte och lämnade Emil (feberfri då) och åkte vidare till Eskilstuna.
 
Väl där spenderades alltså hela dagen och hela kvällen men någon sväng efter midnatt bestämde vi oss för att rulla hemåt. Tusen tack för att vi fick komma förbi bästa! ♥
 
Idag kom våran lilla älskling hem till oss igen och han verkade minsann pigg och glad. Däremot kom det gnäll senare och tempen visade 38,1. Inte så högt som vanligt, men han var extremt gnällig så en Alvedon fick han i sig och strax efter det somnade han sött i mammas och pappas säng och ja, han somnade för natten alltså.
 
Kan inte förstå vad det är med tempen, har tänkt tänder men nu börjar jag istället misstänka att det kanske är någon ögoninflammation på G istället då mamma sa att han hade haft lite klegg och nu ikväll såg ena ögat "smalare" ut än det andra. Vi får helt enkelt se vad morgondagen visar!
 
Nej, nu bjussar jag på lite bilder istället. (Instagram-bilder dock ;))
 
(Klickbara bilder)
1. Precis när jag kommit hem från Göteborg och han fick sig ett bad.
2. Sprang in i hyllan och gick finaste märket på kinden - inte alls blått nu någon dag efter......
3. Busar bakom pappas rygg (där ser ni ju kinden igen!)
4. Trötta pojkar ♥
5. Är egentligen en film, men lillen vill ju hjälpa pappa att blåsa upp nya poolen! (Halvfull med vatten nu - plus leksaker och sist men inte minst; en näve jord......)
6. Äntligen ett nytt soffbord!

Kommentarer
Postat av: Elin :) 22 år och mamma till två busungar! <3

Vad fint det blev med bordet :D <3

Svar: Ja jag är nöjd :D Mycket finare än det svarta sönderslagna ;) hahah! <3
Evelina Fahlström

2014-06-08 @ 22:18:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0