Bra dag.

Igår blev en bra dag, för det om lite mycket bilåkande men det får man väl stå ut med ;)

Började med att åka hem till mamma, pappa och Robert. Väl där blev det lite bus och lite lunch innan vi sen rullade över till mormor. Snäll som hon är hade hon bakat sin vanliga rulltårta (som jag älskar) på morgonen bara för att hon hörde att jag skulle komma. Hur underbar är hon inte? Hihi ♡

Blev dessutom lite över så det fick jag med mig hem, mmmm ;)

Tråkigaste med hela dagen var dock hemfärden. Snö/regn om vartannat och seggökar som fegar ur totalt bara för det kommer lite snö - som förövrigt inte ens stannade kvar på backen förren jag började närma mig hemma. Som tur var är snön borta idag i alla fall!

Men nu börjar lillkorv klaga för att jag sitter med mobilen så ska gosa å busa lite nu innan det är dags för middagsvilan :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0