Ensam

Just nu sitter jag ensam hemma. Eller ja, Emil är också hemma men för tillfället så står han här utanför köksfönstret och sover sött i sin vagn.
 
Sebbe tog i alla fall en tripp till sina päron som vanligt. Bilen ska få lite detaljer lackade och sen även lackas helt och hållet så om bilen ska hinna bli klar till sommaren så måste han spendera ganska mycket tid där, om ni förstår vad jag säger? ;)
 
Jag och Emil har inte gjort så mycket hittils idag. Tog en snabb sväng in till stan, slängt in Emils kläder i tvätten (som förövrigt måste hängas nu, orkar jag????) och sen då tagit en promenad så korven fick sova i friska luften. Resten av dagen? Ingen aning. Men ikväll blir det melodifestivalen som vanligt, återstår att se om det händer något annat spännande innan dess.
 
Nåja, jag får väl ta och hänga upp tvätten nu då så den inte möglar eller något, höhö!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0