Gammelmormor

Imorgon fyller min käre mormor år (det är även exakt ett år sedan som Emil döptes ♥) så jag och Emil ska börja dagen med att rulla över till mina föräldrar och sen ska vi åka tillsammans över till Avesta för att fira min mormor och Emils gammelmormor :)
 
Är så extremt dåliga på att åka och hälsa på henne så det ska bli trevligt att få åka dit. Hon träffar ju Emil allt för sällan så sen dom sågs sist har han ju t.ex. lärt sig att gå helt och hållet. Det kunde han inte sist. Då kröp busen bara.
 
Men nej. Nu ska jag nog hoppa ner i sängen så jag också får sova lite. Vilket min sambo redan gör - här bredvid mig i soffan och Emil uppe i sin säng :) Så godnatt!
 
Dagens instagram @evelinafahlstrom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0