Står helt stilla..

Jag veeet det är extremt tomt här!
 
Men har man inget speciellt att bjussa på så blir det lätt att man "råkar" glömma bort. Eller något i den stilen.
 
Sen sist har väl inget speciellt hänt kan jag tänka? Mamma, pappa och bror min har varit här någon gång, jag och Sebbe har varit hos hans föräldrar någon gång, jag och Emil har varit ute och gungat nån sväng, en kortpromenad, städning, tvättning, ja, samma gamla vanliga.
 
En annorlunda sak är i alla fall en BIG THING! Emil har fått dagisplats! (Förlåt, förskoleplats). Så den 5e maj börjar vi inskolningen och blir det som tänkt så är jag alltså tillbaka på jobbet den 12e maj! Wow! Vart har min lilla bebis tagit vägen!?
 
På tal om liten bebis så blir han dagen till ära 16 månader = 1år och 4månader för er som inte orkar räkna :)
 
Förövrigt så har det kommit lite snö igen, men det vet väl alla för det verkar det ha gjort överallt - mer eller mindre. Så den informationen kanske var lite överflödig. Men nej, nu har jag bjussat på några rader och ska istället läsa ikapp lite bloggar innan lillkorv vaknar.
 
Älskade hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Det ekar rätt mycket i min blogg oxå nu... Tråkigt när det blir så, men jag får väl oxå försöka slänga ihop ett inlägg ikväll i alla fall ;)

Kul att han fått dag...eh, förskoleplats. Haha. Här i Hummelsta eller? :)

Svar: Haha jaa jag har sett det minsann ;) Låter bra det!
Haha ;) Ja det blir här i Hummelsta :)
Evelina Fahlström

2014-03-17 @ 15:13:16
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0