Inskolning dag 3 - sista dagen!

Idag har jag varit med min sista dag på förskolan! Hoppas vi? Haha..
 
Hur som helst så har allting gått bra även idag. Han är en liten kyckling i hallen när man kommer in å fröknarna hälsar och så, men när han väl kommit förbi hallen och är inne liksom, då kör han på. Idag var det även en i personalen som tog upp honom ur vagnen och satte honom i sitt knä och klädde av honom och han sa inte ett ljud där fastän han såg att jag satt bredvid, så det är ju bra!
 
Men men, imorgon blir första dagen han lämnas själv. Blir dock en mjukstars-dag så han kommer vara där från 9-14, så att han i alla fall får äta lunch och sova där så vi vet att det funkar som det ska. Både jag och Sebbe kommer lämna så Sebbe vet vart det ligger, så personalen får träffa honom och lite så. Det är ju trots allt han som kommer hämta på fredagar så.
 
Men nej, vi håller tummar och tår på att allt ska gå bra. Men det tror jag! (hoppas jag!)
 
Nejni, nu är det nog dags att sätta sig och märka lite kläder, fick hem klädlappar idag, roligt? ;)

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Namnet är så gott som bestämt :) de va lite svårt och vi kommer snart skriva ut de :) är de dags snart för ett syskon för er med?

Svar: Åh vad skönt, förstår att det är svårt! :) Jodå ;)
Evelina Fahlström

2014-05-09 @ 23:43:57
Postat av: Pauliina

Spännande :) drömde om dig och att du va gravid för några dagar sen :)

2014-05-13 @ 08:29:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0