7/11-14

Dagen är här och dessvärre tror jag inte att någon bebis dyker upp på den rätta dagen, men har jag tur så kommer h*n i helgen så Sebbe åtminstone är hemma, hihi.

Lite fler grejer har kommit in i hemmet idag också. Har länge önskat en vagga att ha på nedre våningen så bebis har någonstans att ligga istället för i soffan som Emil alltid gjorde. Dock är en ny vagga lite väl dyr kan jag tycka så jag har letat begagnde istället, men även där var priserna ofta runt 1000kr så jag har lite halft bara struntat i att skaffa en vagga för stunden. Men så kom dagen.

Det dök upp en för 400kr(!!), här i Enköping dessutom. Så idag åkte jag och köpte den och därefter for vi över till Uppsala för att köpa madrass och dyligt på babyproffsen. Underbart är det verkligen, att vaggan nu står här helt redo :)

Sen helt plötsligt under kvällen så dök det upp en bärsele på en köp- och säljsida för 50kr! Liksom vad är oddsen? Tror nämligen att jag måste ha en när Emil ska hämtas på dagis då han ligger i vagn och sover när han hämtas, kan ju inte direkt gå med två vagnar och att lämna en ev. syskonvagn på dagis känns inte som ett alternativ. Så 50kr lät ju rätt överkomligt i jämförelse med nypriset på över 1000kr.. ;)

Så nu är vi verkligen helt redo! Fusk är ju också att två som väntar bebis efter mig, redan fått/föder just nu! Envisa bebis ;)

Men nej. Nu rundar jag av här och ska väl glo lite tv i min ensamhet innan jag drar med mig de sovande grabbarna till sängen. ♡♥♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0