Inne på 5e dagen

 Idag har vi vandrat in på dag fem över tiden. Känns lite snopet, vad hände med att andra barnet kommer tidigare än första? Haha.. Men men, förr eller senare kommer h*n ut, det vet ju alla.
 
Annars då? Det är dessutom 12e november ute och ingen snö ligger på backen. Kanske det inte gjorde förra året heller, men på något sätt känns det ändå lite tråkigt. Allt blir ju så mycket ljusare och mysigare med rätt sorts snö på backen - alltså inget slask. Då är jag hellre utan.
 
Men nej, nu ska jag läsa lite innan jag måste dra upp lillkorven ur vagnen där ute. Trist är det dock, han ser ju alltid ut att sova så jädra skönt!
 

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

det där med att andra barnet kommer tidigare lurade mig oxå lite... Med Alice gick jag över 4 dagar, med Lucas hela 12 dagar! Så jag förstår om du tycker det är jobbigt. Men som sagt, ut kommer h*n :D
Hoppas den lille bestämmer sig för att komma ut snart i alla fall :)

Svar: Jo men det är ju så, ut kommer dom alltid - på ett eller annat sätt ;) Jag får trösta mig med att detta antagligen är min sista vecka som gravid om det skulle bli allt för jobbigt. Men jag tycker jag hanterar väntan rätt bra ändå, jag passar på att njuta utav buffandet där inifrån istället, blir ju ingen skillnad av att sitta och gnälla och tjata ;) Hihi!
Men vi hoppas självklart också att h*n kommer ut snart :)
Evelina Fahlström

2014-11-13 @ 20:58:52
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0