Snart så...?

För er som kikar in här och väntar på uppdatering om läget så kan jag meddela att allt är sig likt, helt oförändrat. Inga känningar och snart är vi två veckor över tiden, haha. Vad hände liksom, ingen som hade väntat sig detta när bebis var fixerad och "gräsligt långt ner" redan flera veckor innan bf. 

Hur som helst, imorgon har vi en tid i Uppsala för överburenhetskontroll. Vad detta innebär helt och fullt vet jag dock inte, men vi kan ju hoppas att det betyder att bebisen finns hos oss innan veckan är över. Vad tror ni? :)

Men men. Nu vet ni, ingen bebis ännu och ingen på g heller ;)


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Ååå vad spännande :) när jag åkte in på kontroll med Björn så vart jag igångsatt 30 min efter besöket så vem vet :)

2014-11-19 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0