Vecka 40 (39+2) ♥

Jaha, då var vi inne på sista veckan. Inga känningar ännu så vi får väl se när det blir dags :) Dock kände jag ju aldrig något med Emil heller förrän natten då allt drog igång, men ändå, haha!
 
Två gissade datum har även passerats på gissa-datum-listan. Så nu kan jag ju börja lägga upp den också så får vi se om det blir någon som gissar rätt ;)
 
Med Emil så hade jag flest personer som gissade på den 17e och där visade det sig ju även bli den 17e! Så om vi ska gå på samma spår den här gånger.. ja då blir det på onsdag, spännande ;)
 
BB-väskan är nu packad och även en väska som får åka med Emil så att han har extra kläder och dylikt. Lite svårt att packa för honom kan jag tycka, jag vet ju nämligen inte alls om det kommer gå lika snabbt att komma hem igen denna gång, som det gjorde med Emil (vi åkte hemdagen efter). Jag kan inte heller packa ner en massa "uti fall att" eftersom att ungen måste kunna ha kläder till vardags nu också, haha!
 
Nåja, här är en uppdaterad lista och så bjuder jag på en mage från igår.

Gissning utav BF-datum:

30/10: Lillkjell
1/11 Linn
4/11: Svahn, Rebecka (pojke 3879g 51cm), Putte, Nathalie (pojke)
5/11: Lee, Elin (flicka), Mamma (3400g 51cm), Amanda (pojke), Nina (pojke)
6/11: Pauliina (pojke), Frida (pojke), Ellinor (pojke)
7/11: Linda E (pojke 3250g 52cm), Malin (pojke 3200g)
8/11: Josephine (pojke), Theresa
9/11: Linda W, John, Rasmus
10/11: Lisa (flicka), Katarina (flicka 3230g)
11/11: Gudrun, Gunilla (flicka)
12/11: Zelin
14/11: Svärmor (flicka)
15/11: Sara
17/11: Veronica (flicka)

 39+1

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Vad tror du själv att de blir??

2014-11-04 @ 15:54:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0