Ensamma..

Ikväll spenderas kvällen här hemma utan våran Emil.
 
Det började med att han kräktes imorse och vi stannade hemma från dagis. Där har dom ju också 48timmars-regeln så jag slog en signal till min käre mor för att se om hon var ledig imorgon och eventuellt komma hit och passa Emil (om det inte skulle visa sig vara magsjuka vill säga).
 
Någon magsjuka tror jag i alla fall inte då han varit precis som vanligt och ätit precis som vanligt här hemma. Så min käre mor kom och hämtade honom och tog med honom hem. Alltså sover han borta i natt, konstigt, väldigt tomt MEN samtidigt väldigt skönt. Jag tror jag och mitt stora hjärta kan behöva en kväll bara han och jag också, en vardagskväll liksom. Ska bli mysigt :)
 
Men vi kommer samtidigt att sakna våran lilla korv ♥
 
Men nåja, nu ska jag fixa lite käk här hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0