Tisdag 14/10

Idag har vi redan gått två veckor in i oktober, tiden flyger verkligen fram. Inte bara i graviditetsperspektiv utan annars också, det lär ni ju hålla med om? Haha.
 
Annars då? Jag jobbar på, Emil går på dagis, Sebbe jobbar och våra kissar spenderar sina dagar ute eller inne. Spännande jag vet.
 
Just idag har graviditeten kommit till 91,4%. Vilket innebär vecka 36+3 och alltså 24 dagar kvar. På torsdag är det dags för nästa barnmorskebesök och vi går mest bara väntar här hemma. Eller så kanske jag inte ska säga med tanke på att ingenting är förberätt. Sängen är inte ihop monterad, bilstolen är inte uttagen i bilen och ingenting annat är heller fixat. Eller okej, något enstaka klädesplagg har inhandlats - mer får bli senare i så fall med tanke på att vi har så mycket kvar sen Emil var bebis.
 
Så lite småsaker ska väl fixas och inhandlas. T.ex. en till åkpåse eftersom att vi bara har en.
 
Plus på allt så babblar Emil på mer och mer. Vill försöka härma allt man säger och gör sig förstådd allt mer. Helt sjukt vad mycket utveckling det kommer på en gång :)
 
Men nej, nu rundar jag av. Dags att börja med maten här hemma.
 
Litet blandat från senaste tiden ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0