15-04-09

Igårkväll såg jag på Facebook att babyproffsen i Uppsala skulle ha 20% rabatt idag. Just idag. Vi som skulle åka in imorgon när Sebbe slutat jobbet och bestämma oss för vagn och beställa den.
 
MEN, när jag såg den reklamen så kände jag mig rätt tvungen att dra över till Uppsala medans Emil var på dagis. Så nu äntligen är en vagn beställd. Så vad tror ni? Vad valde jag tillslut för färg? Vad tror ni jag valde för färg på sufflett och sittdyna som jag beställde på samma gång? Nyfikna? Haha... Hur som helst så får ni allt vänta och se tills vi hämtat vagnen. Jag längtar!
 
Och så hoppas jag så ini tusan att Ellie kommer trivas i den! Vad gör man annars? Haha..
 
Annars har inte så mycket hänt idag. Emil busade här på baksidan medans jag tog av klädseln från Emils gamla vagn för en tvätt. Så nu är allt tvättat så gott det gick, nu är det bara chassit som måste få sig en liten tvätt sen också. Sen får den stå och vänta på att säljas tillsammans med liggdelen som Ellie använder just nu.
 
Från idag. Klickbara bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0