Påskhelg

Oj vad dagarna rullar på här. Emil var hemma hela förra veckan från dagis ju, sen kom fredagen som ju ändå är hans lediga dag. Då var även pappan i huset ledig så vi tog oss en liten tripp i bilen. Sebbe skulle köpa grejer till bilen så vi åkte till Sandviken och köpte det som skulle köpas, åt på mc Donalds och rullade sen hemåt igen. Allt gick bra, barnen både sov och var vakna så det var ju tur att dom inte tröttnade :)
 
Eller okej, Emil började klaga på ont i rumpan på vägen hem, men det är väl fullt förståeligt. Haha.
 
På lördagen så åkte vi till Sebbes föräldrar för påskmiddag. Emil fick även en t-shirt av farmor och Ellie fick två par strumpor - vilket var bra då många är urväxta nu. Vi åkte hemåt runt elva på kvällen och Emil somnade ganska snabbt i bilen eftersom att han inte hade sovit någonting på hela dagen.
 
Sen var det söndag och då kom barnens mormor, morfar, morbror Robert och gammelmormor på besök. Vi fikade, åt mat och Emil var ute och busade med morfar och morbror innan det var dags för dom att rulla hemåt och Emil somnade sittandes i soffan.
 
Även idag har vi varit ute och åkt. Ja, man kan ju tro att vi inte tycker om att vara hemma. Hur som helst så var vi hem till Sebbes föräldrar åter igen. Sebbe skulle mecka så jag och barnen följde med för att slippa sitta hemma hela dagen själva. Han träffa farmorn en snabbis innan hon åkte till jobbet och så var vi ute mestadels.
 
Men nej. Nu ska jag nog läsa lite bok innan jag kryper ner i sängen bredvid mina grabbar. Ja, Ellie sover ju i sin egna säng hon, haha.
 
 
Det senaste från instagram. Ja, jag ligger lite efter tror jag ;)
Sista bilden är från idag, världens finaste flicka sover så sött så ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0