Fullt hus

Igår och idag har Emil fått vara hemma från dagis. I söndags blev han nämligen hostig och snorig så jag kände att han skulle få vila upp sig under måndagen. Sen innan han skulle sova på måndagskvällen så hade han 38,2 i temp så då fick han helt enkelt vara hemma idag också.
 
Lite mattare än vanligt tycker jag nog att han varit idag, men någon mer feber har han inte haft tror jag i alla fall. Får se om det blir dagis imorgon eller inte. Beror lite på hur natten kommer se ut också.
 
Men idag i alla fall, så fick vi besök. Först kom mormor och morbror Robert och medans jag smet in och handlade lite, så kom även morbror John hit. Så barnen har varit så nöjda och glada som fått busa och gosa en massa.
 
Nu sover dom sött i alla fall. Eller ja typ, Ellie ligger upp och "babblar" lite. Hon har liksom gått och blivit förkyld hon också nu så då störs hennes sömn lite. Dock är hon inte ledsen så hon får väl fortstätta "prata" där uppe, haha! Tänkte gå och sova jag med snart så då smiter jag in och säger god natt igen helt enkelt.
 
Men nej. Nu ska jag fortsätta diskutera efterrätter till helgen med Elin, sen blir det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0