10 februari 2015

Ja, nu börjar även denna dag rulla mot sitt slut. Ni kanske undrar hur det har gått idag med rutin-kämpandet?
 
Han sov sin middag på dagis, vilket jag var rädd för att han inte skulle göra. Dock var han segsövd vid nattningen, tog typ en timme och en kvart så han sov inte förrän klockan var 20.45. Men han somnade i alla fall utan att ge upp efter ett tag och vilja gå ut från sovrummet liksom, håller fortfarande tummarna ;)
 
Annars då? Jag har dammsugit av en snabbis här hemma idag men annars har jag inte gjort något speciellt alls? Haha, konstigt dedär att dagarna bara flyter förbi utan att man ens gör någonting..
 
Imorgon är det i alla fall tänkt att jag ska smita över till dörren bredvid våran dörr, haha. Man kan ju liksom inte bo närmare. Ska i alla fall få kolla igenom lite kläder som Ellie kanske kan ha, så vi får hoppas det finns något som kan passa då hennes garderob börjar sina ur lite..
 
Bjuder på någon bild jag tog idag så ska jag fortsätta babbla med Elin.
 
Egentligen vill jag bara fortsätta skriva, men jag har ingenting mer att skriva ju? Haha!
 
´Världens finaste ni!

Kommentarer
Postat av: in :) 22 år och mamma till två busungar <3

Sötnosar! <3

Visst är det irriterande när man vill skriva mycket mer men man har verkligen ingenting att skriva om xD

Svar: Haha ja, det är skitirriterande. Vill bara skriva, skriva, skriva, skriva, skriva ju :P
Evelina Fahlström

2015-02-10 @ 22:21:44
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Nina Karlsson

Men har ni fyra eluttag där på bilden med Emil? Fusk, vi har bara två! Haha. För visst är det precis till vänster (fast kanske höger hos er förresten?) när man kommer in i vardagsrummet?

Hoppas dom kläder du fick med dig duger åt lilla(!) Ellie :D

Svar: Ja tänk för det har vi! ;) Dock använder vi ju bara två, så vi kan ju byta? Haha!
Ja vi får hoppas på det, så länge hon inte är för smal om magen så ska det nog bli bra :D
Evelina Fahlström

2015-02-11 @ 12:03:08
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0