Ledsen flicka

Nu är bvc's tremånaderskontroll överstökat och just nu ligger min lillskrutta på mig och sover. Hon har sovit sen vi kom hem, med ett undantag för mat klockan 13. Med andra ord blev hon helt utslagen av detta. Först sov hon själv i vaggan men för en stund sen dög det inte längre. Hon fick en Alvedon (läs en halv för den gick av....) och somnade sen om på mig. ♡

Hon fick förövrigt massa beröm och växer på bra gör hon också. Sprutorna var inte populära men det är ju ganska förståeligt. Vågen stannade hur som helst på 5280g och längden blev 60,5cm. Tänk, imorgon är hon redan tre månader :)

Men nej, nu ska jag se om det går att lägga ner lillan så jag kan sätta igång med lite mat :)

Tyvärr kan jag aldrig ladda upp bilder när jag skriver från mobilen, vet inte varför? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0