Nya planer

Idag kom min käre mor förbi en sväng, vi bjöd henne på mat också när Sebbe kom hem så hon slapp åka hem hungrig. Haha. Hon hade ju köpt med sig fika till oss så det var väl bara rättvist kan jag tycka.
 
Förövrigt så kom jag och dagis fram till att vi ska prova att skippa Emils middagsvila. Emil är ju trots allt väldigt segsövd på kvällarna och han har självmant kortat ner sin vila från typ 2 timmar + till endast 1 timme. Idag vaknade han till och med när jag parkerade vagnen, då hade han bara sovit 30minuter, så jag tror han borde fixa det.
 
I början kommer det väl antagligen betyda SYSSELSÄTTNING x3000 som Elin så fint förberedde mig på. Vore ju illa om han börjar somna klockan fyra helt plötsligt ;)
 
Men nej, har inte mycket att bjuda på just nu så istället ska jag ta och babbla lite med Elin innan jag går upp och lägger mig.
 

Kommentarer
Postat av: in :) 22 år och mamma till två busungar <3

Kommer bli toppen :D
Ja nu babblar vi vidare om resorna :D <3

2015-02-18 @ 23:23:43
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0