Rensning

Igår tömde jag mobilen på bilder, la in alla på hårddisken och tog även bort lite annat onödigt. Så istället för att ha ett fullt minne i mobilen så är det nu halvt. Skönt!
 
Annars då? Emil är på förskolan nu, Ellie sover och jag tar det lugnt. Ska nog sätta mig och läsa lite bok istället då 3e boken i "Fifty shades of grey"-serien liksom har halkat efter lite sen Ellie kom. Senare ska även min morbror komma förbi med julklappar som barnen skulle fått i julas. Ja jag fick ett meddelande och han frågade om vi var hemma något då han måste få ge julklapparna innan barnen växer ur dom, haha! Lät ju ganska smart ;)
 
Förresten, till er som kommenterar. Jag kom fram till att jag inte orkar svara på kommentarer i inlägg som jag gjorde nu sist utan jag valde istället att svara direkt under kommentaren. Jag vet inte om ni får något meddelande om att jag svarat er? Hur som helst, nu vet ni ;)
 
Kanske kan jag sätta mig och bjussa på lite gamla mobilbilder sen också nu när jag har rensat den, men det får bli en annan dag/senare idag eftersom att jag ska läsa bok nu, haha!

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

Man kan signera med sin mail eller blogg adress eller vad det är, då ser man ju svaret när man loggar in på sin blogg sen. Iaf om man har blogg.se :)

Om man inte skriver i nåt av det tror jag dock inte man ser svaret :)

Svar: Ja men precis, en av de som kommenterat har blogg.se men har inte fyllt i någon info tror jag ;)
Evelina Fahlström

2015-02-04 @ 10:56:39
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0