Tacksam!

Idag var jag som nämnt tidigare över till grannen för att kolla igenom lite kläder som deras dotter vuxit ur (för ett tag sen ;)). Fick hur som helst med mig en del hem som jag dessutom FICK! Hur snällt som helst!
 
Bland annat så var det en sån överall som hon redan har fast i rosa och en storlek större, så det var ju helt perfekt! Tusen tack än en gång Nina :)
 
Just nu sitter jag fast i soffan med en sovande groda på mig och Emil bygger tågbana och babblar med sig själv, haha.
 
Tänkte att jag ska försöka göra någon nytta sen, men jag vet bara inte vad. Har sån god lust att plocka i ordning här hemma men har inget bra sätt att lösa alla "problem" på. Inte lätt alla gånger.
 
Men då! Nu tänkte jag lägga upp bilder men det funkade visst inte? Får prova sen i nytt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0