Önskelista

Nya fina kläder att ha på dopet för kidsen är ganska högt upp på min önskelista. Men när plånboken inte är fet så får jag helt enkelt drömma mig bort. Nu är det helt enkelt annat som kanske får prioriteras, som inbjudningskorten, doptårtorna osv. Men här är i alla fall en liten önskan, någon kanske hör detta och skänker mig en vinst med lite pengar ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ellie: Klänning, leggings och kofta från Kappahl. Strumpor från Lindex
Emil: Allt från H&M
 

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

Vad har Ellie för storlek nu?
Och Emil?

Kanske har nå finkläder som knappt är använda här hemma ;)
Har säkert nåt till Ellie i alla fall! Då känns det ju lite "nyare" och roligare än att ta på henne något hon haft förut iaf :)

Svar: Kläderna jag klickat i kundkorgarna är i 62 och 92. Ellie har dock 56 just nu men jag tror 62 kommer passa bra då. Och Emil har 86 på vissa och 92 på vissa ;) Han växer ju inte så mycket så han lär ju ha samma storlek då, haha :D
Du kan ju får kolla :D
Evelina Fahlström

2015-01-21 @ 12:43:13
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0