Helg

Och så var det helg för denna vecka. Det är ju helt sjukt, vad veckorna svischar förbi. Står ju inte på förrän våran lilla skrutt ska börja på förskolan! Men men, än är det ju ett litet tag kvar i alla fall ;)
 
Idag har jag fotat lite mer kläder för att sälja iväg, dock fortfarande inge napp men jag tjänade i alla fall in 100kr då det kom och köpte kläder som jag skickat bilder på i en status där hon sökte kläder, kanske är så man ska göra istället, hihi. Får hålla lite utkik, annars får det väl helt enkelt skänkas bort.
 
Annars då, utebus med Emil efter dagis idag igen. Men idag tog vi med oss lite fika ut och hade en liten mysstund i solen, Emil, jag, en sovande Ellie i vagnen och självfallet Maya också ;) Haha. Sötnosan som ska följa med vart man än går.
 
Imorgon är i alla fall Sebbe ledig då han ska ta blodprov (något som måste göras genom jobbet) så jag och ungarna följer med så kanske vi kan hitta på något skoj i Uppsala därefter också. Sebbe skulle dock hem å fixa det sista med Rallycrossbilen innan den (hoppas jag) säljs iväg på lördag.

Men nej, bjuder på bilder från dagen istället.
 
Först blev det till å prova gunga på storbarnsgunga för första gången, gick ju bra det med :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0